2689 Szablonów, wtyczek WordPress i  WooCommerce, już za 49 zł
Zobacz

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

 

1. Czy mogę szablon/wtyczkę instalować na dowolnej ilości stron?

Tak, nie jesteś w żaden sposób ograniczony ilością stron.

2. Czy mogę używać szablon/wtyczkę do celów komercyjnych.

Tak, możesz używać pobrane od nas pliki do tworzenia stron firmowych czy też sklepów internetowych.

3.Czy pliki są w 100% oryginalne i bezpieczne?

Tak, zostały pobrane bezpośrednio od dystrybutorów. Możesz samodzielnie sprawdzić każdy produkt pobrany z naszej witryny i upewnić się, że nasze pliki są bezpieczne. Użyj do tego np. wtyczek Wordfence, Acunetix WP Security, Sucuri Security, Antivirus, usługa VirusTotal lub skaner Aibolit.

4.Jak długo mogę korzystać z pobranych wtyczek i szablonów?

Nie ma żadnych ograniczeń czasowych. Należą one do Ciebie już na zawsze.

5. Jak wygląda aktualizacja pobranych plików?

W każdym opisie produktu po prawej stronie znajdziesz informację o jego wersji. Zespół dba aby pliki na stronie były aktualne, jednakże może się zdarzyć, że po zainstalowaniu produktu pojawi się informacja, że jest już nowa wersja. Oznacza to, że producent wydał nową wersję a jeszcze nie została zaktualizowana na stronie. Napisz do zespołu azedo, plik zostanie zaktualizowany w jak najszybszym czasie. Wraz z plikiem otrzymasz także instrukcję jak aktualizować szablon/wtyczkę bez usuwania starej wersji a także jak w prosty sposób wyłączyć powiadomienia o braku aktywacji. Aby zaktualizować pobrany plik, musisz pobrać go ponownie ze sklepu, potrzebujesz mieć do tego aktywny pakiet VIP lub możesz wykupić pojedynczy plik w celu pobrania jego najnowszej wersji.

6. Czy otrzymam klucz?

Nie sprzedajemy kluczy. Pliki bez klucza posiadają swoją funkcjonalność z zastrzeżeniem braku automatycznej aktualizacji i możliwości połączenia się z serwerem producenta. W niektórych przypadkach pliki mogły być edytowane przez dystrybutora plików w celu poprawienia ich funkcjonalności. Może się zdarzyć, że jakaś opcja/biblioteka może nie być dostępna. Jeżeli potrzebujesz automatycznej aktualizacji lub/i wsparcia technicznego, musisz zakupić produkt wprost u producenta.

7. Czy otrzymam fakturę?

Tak, działamy jako firma. Fakturę otrzymasz na podany w zamówieniu mail. Wystarczy zaznaczyć chęć jej otrzymania w formularzu podczas składania zamówienia.

 

Jeżeli masz dodatkowe pytania, jesteśmy do Twojej dyspozycji!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.