Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

 

1. Czy mogę szablon/wtyczkę instalować na dowolnej ilości stron?

Tak, nie jesteś w żaden sposób ograniczony ilością stron.

2. Czy mogę używać szablon/wtyczkę do celów komercyjnych.

Tak, możesz używać pobrane od nas pliki do tworzenia stron firmowych czy też sklepów internetowych.

3.Czy pliki są w 100% oryginalne i bezpieczne?

Tak, zostały pobrane bezpośrednio od dystrybutorów. Możesz samodzielnie sprawdzić każdy produkt pobrany z naszej witryny i upewnić się, że nasze pliki są bezpieczne. Użyj do tego np. wtyczek Wordfence, Acunetix WP Security, Sucuri Security, Antivirus, usługa VirusTotal lub skaner Aibolit.

4.Jak długo mogę korzystać z pobranych wtyczek i szablonów?

Nie ma żadnych ograniczeń czasowych. Należą one do Ciebie już na zawsze.

5. Jak wygląda aktualizacja pobranych plików?

W każdym opisie produktu po prawej stronie znajdziesz informację o jego wersji. Dbamy o to aby pliki w naszym sklepie były aktualne, jednakże może się zdarzyć, że po zainstalowaniu produktu pojawi się informacja, że jest już nowa wersja. Oznacza to, że producent wydał nową wersję a my jeszcze nie zdążyliśmy jej zaktualizować. Napisz do nas, zaktualizujemy plik w sklepie w jak najszybszym czasie. Wraz z plikiem otrzymasz także instrukcję jak aktualizować szablon/wtyczkę bez usuwania starej wersji a także jak w prosty sposób wyłączyć powiadomienia o braku aktywacji.

6. Czy otrzymam klucz aktywacyjny?

Nie sprzedajemy kluczy.  Pliki bez klucza posiadają swoją pełną funkcjonalność z zastrzeżeniem braku automatycznej aktualizacji i możliwość połączenia się z serwerem producenta. Dany produkt może być ograniczony dostępem do niektórych opcji. W niektórych przypadkach pliki mogły być edytowane przez dystrybutora plików w celu poprawienia jego funkcjonalności. Aktualizacja jest ręczna a instrukcję jak to zrobić otrzymasz wraz z plikiem. Jeśli potrzebujesz automatycznej aktualizacji lub/i wsparcia technicznego, musisz zakupić produkt wprost u producenta.

7. Czy otrzymam fakturę?

Tak, działamy jako firma. Fakturę otrzymasz na podany  w zamówieniu mail. Wystarczy zaznaczyć chęć jej otrzymania w formularzu podczas składania zamówienia.

8. Czy świadczymy usługi wsparcia i instalacji wtyczek / szablonów?

Nie prowadzimy takich usług. Jeśli potrzebujesz wsparcia technicznego zalecamy zatrudnienie freelancera. Możesz też poprosić o pomoc na forach społeczności WordPress.

Jeżeli masz dodatkowe pytania, jesteśmy do Twojej dyspozycji!




 

Dostęp do 3500 plików za 49 zł 0 Dni 12 Godzin 9 Minut 13 Sekund
Zobacz Teraz